YARDIM

MOOLA.COM.TR'de Alışveriş

MOOLA HESABINIZ

MOOLA’da alışverişlerinizi tamamlayabilmek için kayıtlı müşteri olmanız gerekmektedir. Kayıt olmanız çok kolay. Facebook, Google gibi sosyal medya hesaplarınız üzerinden de kolaylıkla kullanıcı hesaplarınızı oluşturabilirsiniz.

SİPARİŞ DEĞİŞİMİ VEYA İPTALİ

Site veya WhatsApp hattımız üzerinden vermiş olduğunuz siparişlerinizde;

  • Stoklu ürünse ; sevkiyata çıkmadan hazırlık aşamasında siparişinizin değişim veya iptal işlemini yapabilirsiniz.
  • Özel üretim ürünse ; üretim süresi ile ilgili size yapmış olduğumuz üretim başlangıç süresi içerisinde değişim veya iptal işlemi yapabilirsiniz.

İADE SÜRECİ

Site veya WhatsApp hattımız üzerinden veriş olduğunuz siparişiniz ;

  • STOKLU ‘ bir ürünse , 14 günlük cayma hakkınızı kullanarak iade işleminizi yapabilirsiniz.
  • ÖZEL ÜRETİM ‘ bir ürünse , Tamamı ile sizin ihtiyaç ve talepleriniz doğrultusunda hazırlanmış siparişlerin farklı bir müşteriye satışını yapamayacağımız için İADESİ veya İPTALİ YAPILAMAMAKTADIR. 

Konu ile ilgili daha detaylı bilgi için WhatsApp Destek Hattı üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

ÖDEME

ÖDEME YÖNTEMLERİ

MOOLA üzerinden vermiş olduğunuz siparişlerinizde kullanabileceğiniz ödeme seçenekleri ;

  • Banka / Kredi Kartı
  • Havale / Eft / Fast

şeklindedir. Sitemiz üzerinden rahatlıkla alışveriş yapabilin diye sürekli kendimizi geliştiriyor, kişisel veri gizliliğine önem veriyoruz. Bu sebeple sitemiz üzerinden yapmış olduğunuz alışverişlerinizde ödeme yöntemi Banka / Kredi Kartı seçeneği ile yapmış olduğunuz ödemelerde iş ortağımız Merkez Bankası lisansı ve PCI-DSS 1. Seviye sertifikasına sahip bir finans şirketi İYZİCO’yu kullanmaktayız.

FİYATLAR

Site üzerinde yer alan ‘ Stoklu ‘ veya ‘ Özel Üretim ‘ başlıklı tüm ürünlerimiz ürün bilgisi içerisinde yer alan standart ölçü ve kullanılan malzemeye göre fiyatlandırılmıştır.

İhtiyaçlarınız doğrultusunda üretimini yapacağımız ürün veya ürünlerde kullanılan malzemeden ölçü bilgisine kadar tarafımıza ilettiğiniz bilgiler doğrultusunda tarafınıza yeni fiyat bilgisi çıkarılarak tarafınıza iletilmektedir.

FATURA

FATURA

Siparişiniz için Bireysel veya Kurumsal fatura talep edebilirsiniz. Siparişlerinizin faturası siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra 7 gün içerisinde sistem tarafından girmiş olduğunuz bilgiler doğrultusunda düzenlenerek sisteme kayıtlı e-mail adresinize gönderilmektedir.

Kurumsal olarak vermiş olduğunuz siparişlerinizde fatura bilgilerinizi sipariş adımında karşınıza çıkan ‘ NOT ‘ alanından bizlere iletebileceğiniz gibi dilerseniz de WhatsApp Destek Hattımızdan bize iletebilirsiniz.

FATURA BİLGİLERİMDE DEĞİŞİKLİK YAPABİLİR MİYİM ?

Bireysel ya da Kurumsal olarak vermiş olduğunuz siparişlerinizde site üzerinden girmiş olduğunuz fatura bilgilerini güncellemek ve güncel bilgiler üzerinden fatura talebinde bulunmak için ‘ FATURANIZIN DÜZENLENMEMİŞ ‘ olması gerekmektedir. Faturası düzenlenmiş siparişler için bilgi değişikliği yapılmamaktadır.

İPTAL & İADE & DEĞİŞİM

İPTAL & DEĞİŞİM

Siparişinizi değiştirmek veya iptal etmek isterseniz, siparişiniz kargoya teslim edilmeden bunu bize ileterek yapabilirsiniz. Kargoya teslimi yapılmış ürünler için iptal yada değişim işlemi yapılmamaktadır.

  • Satın almış olduğunuz ürün ‘ Stoklu ‘ bir ürün ise ; yasal düzenleme gereğince ürünün kurulumunu yapmadan 14 gün içerisinde iade ederek değişimini talep edebilir veya iptal edebilirsiniz.
  • Satın almış olduğunuz ürün ‘ Özel Üretim ‘ bir ürün ise ; sizin ihtiyaç ve talepleriniz doğrultusunda üretilmiş ürünler tekrar satışa uygun olmadığı için iptal, iade ve değişim kapsamı dışındadır.

İADE KOŞULLARI

Site üzerinden vermiş olduğunuz sipariş ‘ Özel Üretim ‘ bir ürün ise ;  sizin ihtiyaç ve talepleriniz doğrultusunda size özel üretim sağladığı için iade kapsamına girmemektedir.

Site üzerinden vermiş olduğunuz sipariş ‘ Stoklu yada Standart Ölçü ‘ bir ürün ise ;  yasal düzenleme gereğince ürünün kurulumu yapılmadığı takdirde 14 gün içerisinde koşulsuz iade edebilirsiniz.

İADEDE KARGO MASRAFI KİME AİT ?

İade taleplerinizi bize ilettiğinizde ekibimiz tarafından gerekli aksiyonlar alınarak size anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarından alınmış iade kodunuzu tarafınıza iletilecektir. Size iletilen anlaşmalı iade kodu ile siparişinizin iadesiniz ÜCRETSİZ olarak yapabilirsiniz.

Kampanya kapsamında oluşturulan siparişlerin iadesinde kampanya koşulları sağlanmıyor ise kargo bedeli iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

İADE EDİLEN ÜRÜNLERİN ÜCRET İADESİ NE ZAMAN YAPILIR ?

İade süreçlerimiz aşağıdaki gibidir ;

  • Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
  • Ürün iade şartlarına uygunsa iade süreciniz başlatılarak ödeme kuruluşuna iade talebi iletilir.
  • İade işleminin tamamlanması bankanıza bağlı olarak 2 ile 7 gün içerisinde Banka / Kredi Kartına aktarılır.
  • Taksitli yapmış olduğunuz işlemlerin iadesi bankanıza bağlı olarak taksitli olarak tarafınıza yansıtılabilir.
  • İade koşullarını sağlamayan ürünler, tarafınıza tekrar gönderilir.

İADE SÜRESİ DOLDU, ÜRÜNÜ İADE EDEBİLİR MİYİM ? 

Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 gündür. Bu süre içerisinde iade kapsamında olan ürünlerinizin iadesini yapabilirsiniz. Bu süre sonrasında iade kabul edilmemektedir.

GÖNDERİLER VE GÖNDERİ ÜCRETLERİ

KARGO ÜCRETİ

Site üzerinden ya da WhatsApp Destek Hattından vermiş olduğunuz siparişlerinizde ;

  • 1000 ₺ ve üzeri siparişlerinizde ÜCRETSİZ KARGO!
  • 1000 ₺ altı siparişlerinizde 34,99 ₺ kargo ücreti sepetinize eklenir.

SİPARİŞİM NE ZAMAN GELİR ?

Siparişiniz ‘ Stoklu ‘ bir ürünse kargoya teslim süresi  en geç 1 – 5 iş günü , eğer siparişiniz ‘ Özel Üretim ‘ bir ürünse ürünün üretim süresi size ayrıca iletilmekte olup yine en geç süre 5 – 15 iş günü olarak değişmektedir.

HANGİ KARGO İLE ÇALIŞMAKTASINIZ ?

Firmamızın anlaşmalı olduğu kargo firmaları, Sürat Kargo, Yurtiçi Kargo , Ptt Kargo ve Sendeo Kargo firmaları olup, gönderilerinizin büyüklüğüne göre anlaşmalı olduğumuz firmalardan biri ile tarafınıza gönderilmektedir.

KARGO TESLİM SIRASINDA NELERE DİKKAT ETMELİYİM ? 

Sitemiz üzerinden yapmış olduğunuz tüm siparişlerde arkadaşlarım siparişinizin teyidi ve teslim süreleri gibi konularda sizleri bilgilendirmek için WhatsApp Destek Hattımız üzerinden sizlere ulaşım sağlamaktadırlar. Bu ulaşım sırasında size yapılmış olan yazılı veya görsel bilgilendirmelere önem vermeniz hem tüketici olarak sizin hem de bizim herhangi bir mağduriyet yaşamamasına sebep olacaktır.

YURTDIŞINA TESLİMAT VAR MI ?

Sitemiz üzerinden yapmış olduğunuz siparişler gönderimleri sadece Türkiye sınırları içerisinde yer alan adresler içindir. Yurtdışı gönderimleri ile ilgili bireysel yada kurumsal olarak bilgi almak için WhatsApp Destek Hattı üzerinden ekibimiz ile iletişime geçiniz.