S.S.S

Aklınıza takılan tüm sorulara bu sayfadan cevap bulabilirsiniz. Yanıtını bulamadığınız sorular için lütfen iletişime geçiniz.

Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?

Evet güvendesiniz.

MOOLA‘nın ödeme alt yapısı Shopier tarafından kontrol edilmektedir.

Ödeme sayfasında en yüksek güvenlik sistemi olan yeşil bar uygulaması bulunmaktadır, 256 Bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL sertifikası kullanılmaktadır.

Kargo ücreti var mı?

Sepet tutarınız 75 TL altı siparişlerinizde kargo bedeli 9,90 TL’dir Sepet tutarınız 75 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücretsizdir.

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Ödemelerinizi sadece kredi kartı ve banka kartı ile sipariş oluşturma aşamasında yapabilirsiniz.

Gönderim Süresi

Satın aldığınız ürün ve/veya ürünlerin kargoya teslim edilme süresi satın aldığınız saat itibari ile en geç 24 saattir.

Yurtdışına teslimatınız var mı?

Yurt dışı gönderimimiz mevcut değildir. Sadece Türkiye’den sipariş alıyor ve gönderimlerini yapıyoruz.

Aradığınız Cevaba Ulaşamadınız Mı?

Satın almış olduğunuz ürün yada ürünleri iade/iptal etmek istediğinizde;

  • Bize Ulaşın menüsü üzerinde yer alan iletişim formu üzerinden ” konu ” kısmına sipariş numaranızı yazarak talep iletebilirsiniz.
  • WhatsApp Destek  Hattımız üzerinden bizler ile iletişime geçebilirsiniz.
  • info@moola.com.tr mail adresimizden satın almış olduğunuz ürün sipariş numarası ile talep gönderebilirsiniz.

İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemleri 3 iş günü içerisinde tamamlanır.

İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:

  • Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
  • Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.
  • Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

Ayrıca iptal veya iadeniz tamamlanınca tarafınıza WhatsApp üzerinden bilgilendirme yapılır.

İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.

Not : Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

Anasayfa üzerine yer alan ” Bize Ulaşın ” bölümünde bulunan WhatsApp Destek Hattı üzerinden bizlere talep etmeniz halinde siparişiniz kargoya teslim edilmediyse değişiklik konusunda yardımcı olabiliriz.

Eğer siparişiniz ” Kargoya verildi ” statüsünde ise adres ve/veya alıcı değişiklik talebinizi kargonun teslim edildiği kargo firması üzerinden yapabilirsiniz. 

Not : Kargo firmaları sadece belli bir süre içerisinde değişiklik yapabilir.

Satın aldığınız ürün ve/veya ürünlerin kargoya teslim edilme süresi satın aldığınız saat itibari ile en geç 24 saattir.

Siparişiniz kargoya verildiğinde size kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirme yapılır. SMS üzerinde yer alan kargo takip bilgilerinden kargonuzun durumunu kontrol edebilirsiniz.

Not : Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını “Hesabım” bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?” linkinden takip edebilirsiniz.

Satın almış olduğunuz ürün yada ürünleri iade/iptal etmek istediğinizde;

  • Bize Ulaşın menüsü üzerinde yer alan iletişim formu üzerinden ” konu ” kısmına sipariş numaranızı yazarak talep iletebilirsiniz.
  • WhatsApp Destek  Hattımız üzerinden bizler ile iletişime geçebilirsiniz.
  • info@moola.com.tr mail adresimizden satın alımış olduğunuz ürün sipariş numarası ile talep gönderebilirsiniz.

Not : Siparişiniz kargoya teslim edilmiş durumunda ise iptal işleminiz ürün size ulaşmasının ardından tekrar geri göndermeniz halinde dikkate alınacaktır.

İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.

İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.

Not : Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

Sepet tutarınız 75 TL altı  siparişlerinizde kargo bedeli 9,90 TL’dir 

Sepet tutarınız 75 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücretsizdir.

Not : Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

Şimdilik yurt dışı gönderimimiz mevcut değildir. Sadece Türkiye’den sipariş alıyor ve gönderimlerini yapıyoruz.

Ödemelerinizi sadece kredi kartı ve banka kartı ile sipariş oluşturma aşamasında yapabilirsiniz.

Kapıda ödeme için kargo şirketleri ile çalışmalarımız devam etmektedir.

Evet güvendesiniz.

MOOLA‘nın ödeme alt yapısı Shopier tarafından kontrol edilmektedir.

Ödeme sayfasında en yüksek güvenlik sistemi olan yeşil bar uygulaması bulunmaktadır, 256 Bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL sertifikası kullanılmaktadır.

Evet ödemelerinizi havale / eft seçeneğiyle ödeyebilirsiniz.

Ödeme sayfası üzerinde ödeme tipini Havale / EFT seçerek ödeme bilgilerimize ulaşabilirsiniz.

Ürünü sepetinize eklediğinizde “Adres Bilgileri” sayfasında “Fatura adresim aynı” seçili olarak gelir.

• “Fatura adresim aynı” seçeneğini ile devam etmeniz durumunda ürün ve fatura birlikte gelir.

• “Fatura adresim aynı” seçeneğini kaldırırsanız ürün teslimat adresine sevk irsaliyesiyle gönderilir. Faturanız ise, hesabınızda kayıtlı mail adresinize gönderilir.